با برگزاری دو مبارزه انتخابی در اردوی  تیم ملی ووشو در بخش نفرات برتر اوزان مختلف برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو که با هدف شناخت نفرات برتر در هر مرحله از اردوها بین مدعیان هر وزن برگزار می‌شد امروز نیز دو مبارزه در اوزان مختلف برگزار شد. در وزن 56- کیلوگرم، اکبر محمدزاده در رقابتی مهیج و سنگین برابر علی بختیاری به پیروزی دست یافت و با توجه به نتایج قبلی، به عنوان نفر اول این وزن معرفی شد.
 
در وزن 70- کیلوگرم سجاد عباسی در پیکار با میلاد قزلسفلو صاحب برتری شد تا با کسب دومین پیروزی متوالی خود، سانداکار برتر این وزن شد. جعفر شیرزاد در وزن 60- کیلوگرم به دلیل سروزن نرسیدن شانس مبارزه با علی یوسفی را از دست داد تا با خروج از اردوها شانس یوسفی برای سفر به اینچئون افزایش یابد. 
 
پیش از این محسن محمدسیفی در وزن 65- کیلوگرم و حمیدرضا لادور در وزن 75- کیلوگرم به عنوان نفرات برتر اوزان مختلف خود انتخاب شده بودند.
 
با این اوصاف کادر فنی تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندای مردان به منظور حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون از بین اکبر محمدزاده، علی یوسفی، محسن محمد سیفی، سجاد عباسی و حمیدرضا لادور چهار سانداکار را گزینش خواهد کرد و یک نفر شانس حضور در این بازیها را از دست خواهد داد.