مربی تيم ملی كشتی آزاد در حاشيه برپايی اردوی تيم های جوانان و بزرگسالان در خانه كشتی گفت: خوشبختانه كادر فنی اين دو تيم تعامل سازنده و مطلوبی با یکدیگر دارند كه اين تعامل، نقطه اتكای پشتوانه سازی در كشتی است.

علي اكبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به دعوت محمد طلايی سرمربی جوانان در اردوی آزادكاران جوان نيز حضور دارم و علاوه بر اردوی بزرگسالان در اردوی اين رده سنی هم مشغول فعاليت هستم.

وی ادامه داد: فدراسيون كشتی و به ويژه اعضای كادر فنی تيم های ملي روزهای شلوغ و پركاری را سپری می كنند كه تنها عامل پيشبرد برنامه های مدون و بلند مدت، همدلی و تعامل سازنده مربيان تيم های ملی و كشتی گيران اردونشين است.

مربی تيم ملی كشتی آزاد در خصوص ملاك های مربيگری در عرصه ملی و برخی اظهارات اخير پيرامون اين مساله گفت: به عنوان يكی از مربيان عرصه ملی كه از سال 2003 در رده جوانان و بزرگسالان مشغول خدمت بودم تمامی سلسله مراتب را طی كرده و علاوه بر سابقه مشخص در عرصه قهرمانی و مدال آوری در عرصه مربيگری نيز مراتب مختلفی را طی كرده ام.

دودانگه در خاتمه خاطر نشان كرد: به هيچ عنوان نمی توان ملاك سنجش يك مربی در عرصه ملی را با تعداد مدال هايش سنجيد. چه بسا برخی مربيان داخلی و خارجی نامدار و توانمند هستند كه مدال و عنوان چندانی در عرصه بين المللی ندارند، اما از جمله بزرگان دنيای مربيگری حال حاضر دنيا هستند. مطمئنا نمی توان تمامی ملی پوشان اسبق را با توجه به تعداد مدال‎هايشان از جمله مربيان توانمند و كاربلد دانست،‌ چراكه تعداد مدالهای رنگارنگ يك كشتی گير، پشتوانه مطمئن و موجهی برای مربيگری آنها محسوب نخواهد شد.