ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با محکوم کردن جنایات صهیونیستها در قتل و عام مردم مظلوم و بیگانه غزه گفت: تراژدی غمناک دیگری در سرزمین ادیان الهی رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران از جامعه رسانه ای استان خواست برای انعکاس روایتی واقعی از غزه تلاش کند.

وی ضمن محکومیت این نسل کشی آشکار، با انتقاد شدید از سکوت مجامع حقوق بشر و دولت هایی که از این جنایات ضد بشری حمایت می نمایند، حمايت شورای فرهنگ عمومی  مازندران و اهالی فرهنگ ، هنر ورسانه را  از مردم مظلوم غزه اعلام کرد و گفت: بار دیگر ملت مظلوم و مسلمان فلسطین در ایام ماه مبارک رمضان به خاک و خون کشیده شدند و تراژدی غمناک دیگری در سرزمین ادیان الهی و اولین قبله‌گاه مسلمانان رقم خورد که نقض آشکار اصول و قواعد حقوق بین الملل انسانی، توسط صهیونیست‌ها است.

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی، غزه در ماتم شهدای خود خروشان و توفنده به سوگ نشسته است و نسل کشی رژیم صهیونیستی بسیار نگران کننده و فاجعه امیز است و صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی را در معرض خطر جدی قرار داده است.

وی افزود: عملکرد رسانه های غربی در پوشش خبری فجایع غزه را مغایر اصول و رسالت های رسانه ای می دانیم و خواستار تلاش جدی جامعه رسانه ای برای انعکاس روایتی واقعی از کشتار انسان ها و حقایق پشت پرده آن هستیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهرم های مسلمانان و حق طلبان دنیا در دفاع از مسئله فلسطین و اتحاد مسلمین در مبارزه با دولت نامشروع اسراییل، «روز قدس» است که این روز، روز تمام مردم آزاده دنیا و روز دفاع از آزادگی و انسانیت است.

وی افزود: امروز بیش از گذشته انتفاضه و قدس محتاج حمایت و پشتیبانی جهان است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مسئله فلسطین تنها یک مساله اسلامی نیست بلکه یک مسئله انسانی و بشری است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران  از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمائی باشکوه روز جهانی قدس و حمایت قاطع از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات"داعش قوم یهود"دعوت کرد.