بجنورد - خبرگزاری مهر : شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی با صدور بیانیه ای مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است : روز قدس روز لبيك به نداي ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) و بيداري همه ملت هاي آزاده عليه ظلم و بيداد استكبار بين المللي و روز عزاي صهيونيسم جهاني است.

متن این بیانیه به این شرح است:

مردم شريف و هميشه در صحنه خراسان شمالي

روز جهاني قدس بار ديگر فرا رسيد و مسئله قدس شريف و فلسطين بار ديگر به عنوان دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگي و محور وحدت امت اسلامي با رژيم جعلي اسرائيل و سمبلي از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح هاي استكباري مي باشد.

روز قدس روز لبيك به نداي ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) و بيداري همه ملت هاي آزاده عليه ظلم و بيداد استكبار بين المللي و روز عزاي صهيونيسم جهاني است.

روز قدس روزي است كه مستضعفين انزجار و نفرت خود را از عملكرد وحشيانه صهيونيسم بين الملل در به خاك و خون كشيدن انسان ها به ويژه زنان و كودكان بي گناه غزه اعلام مي دارند.

امسال در حالي به استقبال اين روز عزيز مي رويم كه رژيم جعلي صهيونيسم با حمايت سردمداران از هم پيمان خود و در غفلت سران كشورهاي مسلمان و اوضاع بحراني منطقه چشم طمع خود را به سرزمين فلسطين دوخته و آتش خشم خود را بر سر مردم مظلوم و روزه دار به ويژه زنان و كودكان بي گناه مي ريزند.

از اين رو ائمه محترم استان، نمايندگي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه و نهاد امامت جمعه ضمن دعوت از حضور پرشور مردم شريف استان در راهپيمايي روز قدس و اعلام انزجار خود از به خاك و خون كشيده شدن مردم بي دفاع و مظلوم غزه دوشادوش شما ملت هميشه در صحنه بار ديگر به نداي مظلوميت ملل مسلمان لبيك گفته و با آرزوي ظهور و فرج يگانه منجي جهان بشريت حضرت حجه ابن الحسن العسگري(عج) از زير يوغ استكبار جهاني خصوصا آمريكا و اسرائيل به خيابانها آمده و سپس به طرف مصلي نمازهاي جمعه حركت خواهيم نمود تا جان تشنه مان را از زلال خطبه هاي نماز جمعه سيراب نماييم.