اعلام حالت فوق العاده در کرانه باختری توسط گردانهای شهدای الاقصی، شهادت یک نوجوان فلسطینی در جریان درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی و اظهارات اخیر ابومازن از اخبار فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردانهای "شهدای الاقصی" شاخه نظامی جنبش فتح، با آغاز سلسله اقداماتی علیه رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، حالت فوق العاده اعلام کرد.

گردانهای الاقصی شب گذشته اعلام کرده بود که تعدادی از اعضای این گروه یک خودروی نظامی اسرائیلی را در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین "گوش عتصیون"  در جنوب بیت لحم مورد هدف قرار دادند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله این نظامیان به منازل فلسطینیان در بیت لحم خبر دادند.

از سوی دیگر"ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی سخنرانی در نشست فوق العاده این تشکیلات اعلام کرد: اگر کودکان غزه امنیت نداشته باشند، هیچ کس نیز در هیچ کجای دنیا از امنیت برخوردار نخواهد بود.

وی افزود: تمام کسانی که علیه ملت فلسطین جنایاتی مرتکب شده اند را مورد پیگیری قرار خواهیم داد حتی اگر زمان زیادی طول بکشد.