بوشهر – خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: : روز قدس که به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، روز حیات مجدد اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شعاری دینی بوده که مرگ و نفرین بر دشمنان اسلام بخشی از عبادات سیاسی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: امسال هم در اوج ماه مبارک رمضان اسرائیل کافر، قیام مردم مظلوم فلسطین را سرکوب کردند و بدون ترس از مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر، با حملات شدید زمینی و هوایی مردم مظلوم و بی گناه غزه را قتل عام کردند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال تثبیت موقعیت صهیونیست های غاصب در خاورمیانه و تحکیم اهداف آنها است، افزود: امسال نیز امت اسلامی در هر کجای دنیا پرشورتر از سال‌های گذشته حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

محمودی نیا  با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی، عقیدتی، اخلاقی و سیاسی است عنوان کرد: بر ایران اسلامی که مهد اسلام و تشیع است، بیش از همه کشورها واجب است که ملت حمایت خود را از مسلمانان مظلوم اعلام کند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست های جنایتکار به دنبال اشغال یکپارچه سرزمین فلسطین هستند که با سیاست فرات تا نیل قصد دارند دامنه نفوذ کثیف خود را در تمامی کشورهای خاورمیانه گسترش دهند.