بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز استان استان بوشهر گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به 23 روستای استان بوشهر در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس حسینی صبح شنبه در نشست بررسی وضعیت گازرسانی به روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر بخش عمده گاز کشور را تولید می‌کند و لازم است که مردم استان بوشهر به خوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: هر چند در گذشته تنها چند شهر استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بودند ولی در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی برای توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان صورت گرفته است و طرح‌های بسیار مهمی را نیز در دست اجرا داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به 23 روستای استان بوشهر در دست انجام است که نقش بسیار مهمی در گازرسانی به روستاهای استان خواهد داشت.

تعداد روستاهای گازدار استان بوشهر به 160 می‌رسد

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 137 روستا در استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، تاکید کرد: با گازرسانی به این 23 روستا، تعداد روستاهای گازدار استان بوشهر به 160 می‌رسد.

حسینی با اشاره به اینکه این روستاها در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دیر، عسلویه، کنگان و گناوه قرار دارند، اضافه کرد: با اجرای این طرح‌های گازرسانی، شش هزار و 373 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

نصب 27 هزار انشعاب گاز در روستاهای استان بوشهر

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 258 کیلومتر شبکه گازرسانی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شده است، افزود: بیش از 27 هزار انشعاب گاز در روستاهای استان بوشهر تاکنون نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: تاکید بسیار زیادی بر لزوم کیفیت‌بخشی به پروژه‌های در دست اجرا داریم و با انجام نظارت‌ها و بازدیدهای مستمر امیدواریم به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.