ساری - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت ساری با اشاره به فعالیت ستاد استهلال استان گفت: چهار منطقه برای رویت هلال ماه در استان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد استهلال ساری با اشاره به اینکه این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مستقر است گفت: دو تیم از شهر آلاشت و ساری در این ستاد همکاری می کنند و این طبق با دستورالعمل ویژه ای کار خود را آغاز کرده است.

وی یادآور شد: این ستاد با همکاری امام جمعه، شهرداری و رصدخانه آیت الله صالحی مازندرانی در آلاشت و دفتر نماینده ولی فقیه، شورای سیاستگذاری، سپاه کربلا و پادگان شهید فرامرزی ساری فعالیت می کند.

وی یادآور شد: فعالیت این ستاد امروز از بلندترین نقطه داخل شهر شروع و فردا نیز به همراه تجهیزات و امکانات به روستای کلنکار چهاردانگه و یا شیخ موسی برای روئیت هلال اعزام می شوند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به عضویت حجت الاسلام حسین غفاری، حاج مهدی مستشرق، حاج موسی امانی و محمد جونیان در ستاد استهلال گفت: انشاالله پس از اعزام و روئیت هلال ماه آن را به حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران اطلاع و سپس رسماً به دفتر نماینده مقام معظم رهبری اعلام خواهیم کرد.