علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری سینمای ایران از احتمال همکاری دوباره اش با محمد علی باشه آهنگر در پروژه «سرو زیر آب» خبر داد.

علیرضا زرین‌دست فیلمبردار سینمای درباره فعالیت های این روزهایش به خبرنگار مهر گفت: به تازگی فلیمبرداری فیلم «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده را به پایان رساندم و این روزها استراحت می‌کنم. این فیلم برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد و تا زمانی که فیلم توسط مخاطبان و سینماگران دیده نشود نمی‌توان در مورد آن حرف زد.

فیلمبردار فیلم «ملکه» درباره فعالیت های آینده اش و بعد از دوره استراحتی که برای خود در نظر گرفته است، توضیح داد: محمدعلی باشه‌آهنگر برای تازه ترین فیلمش با عنوان «سرو زیر آب» صحبت هایی با من انجام داده، اما هنوز به تواق نهایی نرسیده‌ایم. من پیش از این در پروژه «ملکه» با او همکاری کرده بودم که تجربه خوبی بود و به همین دلیل به همکاری جدید هم نگاه مثبتی دارم.

وی در پایان عنوان کرد: «سرو زیر آب» تازه‌ترین فیلمنامه باشه آهنگر با موضوع دفاع مقدس و در راستای کارهای قبلی این کارگردان است.

علیرضا زرین دست از فیلمبرداران باسابقه سینمای ایران است. او تا کنون فیلمبرداری بیش از 10 فیلم مهم سینمای ایران را برعهده داشته است. «مترو پل» تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی با فیلمبرداری او ساخته شد.