اصفهان- خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: صبای قم تیمی است که بهترین تیم‌ها را نیز به چالش می‌کشاند و ما باید در دیدار مقابل این تیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

قاسم دهنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیتش در تیم ذوب‌آهن اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: وضعیتم در ذوب‌آهن خوب است و از حاشیه‌ای که در فصل گذشته قرار داشتم فاصله گرفتم. این برای من بسیار خوب است و امیدوارم در این فصل مرا به حاشیه نکشانند.

وی افزود: تمایلی به صحبت راجب فصل کابوس‌واری که گذراندم، ندارم و از اینکه به ذوب‌آهن پیوستم خوشحالم زیرا ذوب‌آهن تیم ریشه دار و صاحب سبکی در فوتبال ایران است و با مربیگری گل‌محمدی می‌تواند باز به دوران اوج خود باز گردد. امیدوارم بتوانم در این راه به این تیم کمک کنم.

هافبک تیم ذوب‌آهن درباره نخستین بازی تیمش مقابل صبا قم اظهار کرد: صبا تیم خوبی است و بهترین تیم ها را نیز به چالش می‌کشاند پس طبیعتا بازی مقابل این تیم آسان نخواهد بود ولی ما نیز ذوب‌آهن هستیم و به دنبال بازگشت به اوج، پس در این دیدار برای کسب اولین پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی با انتقاد از انتشار رقم قرار دادهای بازیکنان فوتبال تصریح کرد: فصل پیش با انتشار قرارداد بازیکنان در روزهای پایانی تیم ما را وارد حاشیه کردند و تا حدودی مسیر قهرمانی را به روی ما بستند، در این فصل نیز از ابتدا این کار را انجام دادند که به نظر شخصی من این کار اشتباه است.

دهنوی افزود: انتشار رقم قراردادها اذهان عمومی را نسبت به بازیکنان فوتبال به انحراف می‌کشاند در حالیکه 40 الی 50 درصد قرارداد صرف مالیات و حتی مصدومیت بازیکن می‌شود، این انتشارها می‌تواند به لیگ و فوتبال کشور آسیب برساند. البته دانستن قراردادها حق سازمان لیگ بوده ولی آنها نباید این قراردادها را رسانه‌ای کنند.

وی بیان کرد: نمی‌دانم چرا تمامی نگاه‌ها به سوی فوتبال بوده و کسی سراغ قراردادهای بزرگی که در دیگر رشته‌ها بسته می‌شود، نمی‌رود و علاقه‌ای به شفاف سازی آنها ندارد؛ بازیکنان رشته‌های دیگر با خیال راحت و بدون حاشیه زندگی می‌کنند ولی فوتبالیست باید با ترس از مالیات و حاشیه زندگی خویش را سرکند.

هافبک تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: خداوند به هرکس استعدادی داده است، یکی باهوش است، درس می‌خواند و نخبه می‌شود و یکی نیز فوتبالیست؛ این استعدادی است که خداوند در یک شخص قرار داده و به نظرم کسانی که به فوتبالیست‌ها ایراد می‌گیرند، بیایند و فوتبال بازی کنند و هر چه قدر که می‌خواهند قرار داد ببندند.

وی درباره سرمربی تیم ملی و ماندگار شدن کی‌روش نیز گفت: کی‌روش مربی بزرگی بوده و تحولی در فوتبال ملی ما ایجاد کرد و در حال حاضر نیز شناخت زیادی درباره بازیکنان دارد و می تواند بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی باشد زیرا که جام ملتهای آسیا در راه است و ما باید نتایج خوبی را کسب کنیم.