بجنورد- خبرگزاری مهر: کودکان و نوجوانان بجنوردی به همراه نمازگزاران نماز جمعه مرکز خراسان شمالی به منظور حمایت از کودکان بی گناه غزه ای راهپیمایی و تظاهرات کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه بعد از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه، نمازگزاران بجنوردی به همراه شمار زیادی از کودکان و نوجوانان مرکز خراسان شمالی در راهپیمایی و تظاهراتی که برای محکومیت جنایات صهیونیست برگزار شد؛ شرکت کردند.

در این مراسم صدها نفر از کودکان و نوجوانان به همراه نمازگزاران مسیر مصلای امام خمینی(ره) بجنورد تا میدان حضرت قائم(عج) این شهر را راهپیمایی کرده و شعارهایی در محکومیت جنایات اسراییل غاصب در نوار غزه سر دادند.

در این راهپیمایی که با عاملیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی و برخی دیگر از دستگاه های فرهنگی و مذهبی این استان برگزار شد، راهپیمایان بجنوردی شعارهایی چون مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و ... سر می دادند.

تظاهرکنندگان با فریادهای کوبنده خود جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه غزه و کشتار بی رحمانه مردم این ناحیه به خصوص زنان و کودکان بی گناه را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حضور کودکان با سربندها و چفیه ها و پرچم های فلسطین، برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع غزه، حضور شماری از مسؤولان و مدیران استانی در صف اول تظاهرکنندگان از نکات جالب توجه این راهپیمایی بود.