اصفهان – خبرگزاری مهر: رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان که فصل گذشته در ترکیب تیم اصفهانی به عنوان دروازه‌بان اول بازی می‌کرد و با این تیم به جام جهانی رفت، در ترکیب اصلی دیدار با پیکان قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چارچوب رقابت‌های هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* استقبال بسیار خوبی از بازی از سوی تماشاگران تیم سپاهان به عمل آمد و حدود 8 هزار تماشاگر سپاهان، این بازی را از نزدکی تماشا می‌کنند.

* پیش از آغاز مسابقه منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم پیکان که سابقه مربیگری در سپاهان را دارد، به همراه کریم قنبری به طرف نیمکت تیم سپاهان رفت و با کادر فنی این تیم  خوش و بش کرد.

* رویارویی مهدی رحمتی که چند فصل پیش با دلخوری از سپاهان جدا شد، با تیم اصفهانی از دیگر نکات جالب این مسابقه به شمار می‌رود.

* رویارویی منصور ابراهیم‌زاده با تیم سپاهان و همچنین کریم قنبری که همواره خود را یک سپاهانی معرفی کرده، از نکات جالب این بازی به شمار می‌رفت.

* قبل از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال و ناصر احمدپور، سردبیر سابق روزنامه خبر ورزشی اعلام شد.

* 5 نفر از بازیکنان جذب شده سپاهان در فصل جدید بار در ترکیب امسال این تیم قرار گرفته بودند و وریا غفوری، رسول نویدکیا، عبدالله کرمی، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا در این بازی برای تیم اصفهانی بازی می‌کردند.

* بازگشت دوباره محمدرضا خلعتبری به ورزشگاه فولادشهر اصفهان از دیگر نکات جالب این بازی به شمار می‌رفت.

* رحمان احمدی بعد از نیمکت‌نشینی در بازی‌های جام جهانی با تیم ملی، در بازی‌های لیگ برتر نیز به نیمکت تبعید شده بود و به جای او شهاب گردان برای این تیم بازی می‌کرد؛ شهاب گردان با وجود حضور رحمان احمدی در سپاهان ترجیح داد امسال در جمع طلایی‌پوشان اصفهان باقی بماند و از ابتدای لیگ برتر برای تیم به میدان رفت.

* وریا غفوری که در دقیقه 20 مسابقه برای تیم سپاهان گلزنی کرد، بعد از گل به سمت تماشاگران سپاهان رفت و خوشحالی خود را با این تماشاگران تقسیم کرد.

* روند جوان‌گرایی سپاهان در لیگ برتر امسال نیز ادامه داشت و کرانچار در این مسابقه به جز رحمان احمدی و جواهیر سوکای، از بازیکنان جوان دیگر بر روی نیمکت تیم خود استفاده کرده بود.

* علی احمدی و علی کریمی به دلیل مصدومیت در این مسابقه برای تیم اصفهانی به میدان نرفتند و محرم نویدکیا نیز همچون این دو بازیکن در ترکیب 18 نفره سپاهان قرار نگرفته بود.

* در دقیقه 40 مسابقه سید مهدی رحمتی با حسین پاپی درگیری لفظی کوتاهی پیدا کرد که این مسئله با واکنش تماشاگران سپاهانی همراه بود.