اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی از برگزاری مسابقات ملی میلاد دو نور پس از وقفه 2 ساله خبر داد و گفت: این مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور در استان مرکزی برگزار می شود.

حسن صفری در گفتگو با مهر افزود: باصحبت هایی که بارئیس فدراسیون انجامشده است فدراسیونبرای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری تور میلاد دو نور  در اواخر شهریور به میزبانی استان مرکزی موافقت کرد.

وی ادامه داد: به دلیل وقفه دوساله‌ای که در برگزاری این تور اتفاق افتاده است این تور امسال به صورت ملی برگزار می‌شود تا بعد از تأیید فدراسیون جهانی از دوره‌های بعد به صورت بین‌المللی برگزار شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی خاطرنشان کرد: این مسابقه امسال به صورت ملی در مسیرهای اراک، شازند، توره، مهاجران، خمین و ساوه برگزار خواهد شد.

صفری با بیان اینکه مسابقات تور میلاد 2 نور از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان در سال‌‌های گذشته بوده است گفت: این مسابقه تا دو سال قبل به صورت بین‌المللی برگزار می‌شد، اما در دو سال گذشته به دلیل نبود اعتبارات مالی دراستان مرکزی برگزار نشد.

صفری گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد 2 نور بیش از 15 سال را تجربه کرده که امیدواریم با موافقت فدراسیون جهانی از سال آینده شاهد برگزاری مجدد این مسابقه بزرگ در سطح بین‌المللی باشیم. 

وی گفت: برگزاری این مسابقات نقش مؤثری در ایجاد انگیزه بین علاقه‌مندان به این رشته ورزشی داشته و باعث شکوفایی استعدادها در این رشته می‌شود.