کاروان ورزش ایران برای حضور در دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان 21 مردادماه عازم محل برگزاری این بازی‌ها در نانجینگ چین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بر خلاف رویدادی مانند بازی‌های آسیایی که تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کننده در آن بر اساس زمان آغاز رقابت‌های مربوط به رشته خود، راهی محل برگزاری بازی‌ها می‌شوند، کاروان‌های ورزشی برای بازی‌های المپیک نوجوانان به صورت همزمان و واحد به محل برگزاری این بازی‌ها اعزام می‌شوند.

بر همین اساس کاروان ورزش ایران 21 مردادماه و در فاصله چهار روز مانده به آغاز دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ به محل برگزاری این بازی‌ها اعزام خواهد شد. این کاروان با مجموع 16 ورزشکار شامل یک ورزشکار در چهار رشته شنا، جودو، تیراندازی و سوارکاری، سه ورزشکار در دو رشته تکواندو (دو سهمیه مردان و یک سهمیه زنان) و دوومیدانی و دو ورزشکار در سه رشته والیبال، کشتی فرنگی و وزنه‌برداری در  این دوره بازی‌های حضور خواهد داشت.

دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان طی روزهای 25  مردادماه تا 6 شهریورماه در نانجینگ چین برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران بلافاصله پس از اتمام این رویداد یعنی 7 شهریورماه به کشور باز می‌گردد.

هنوز فهرست 16 ورزشکار اعزامی ایران به بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ به صورت صد در صد نهایی نشده است.