دبیر پیشین فدراسیون قایقرانی با کسب 22 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون قایقرانی صبح امروز یکشنبه برگزار شد که در این مجمع غلامرضا امینی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. در این انتخابات، غلامرضا امینی با 22 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. این درحالی است که وحید مرادی با 10 رای و علی اکبر حسن‌پور با 6 رای در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

عمران پورعسکرپرست، رئیس پیشین کمیته روئینگ، غلامحسین عسکری، رئیس پیشین فدراسیون شمشیربازی، سیدمحمد شروین اسبقیان، رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی، وحید مرادی، رئیس پیشین فدراسیون شنا، محسن میلاد، رئیس پیشین کمیته آب‌های آرام، غلامرضا امینی، دبیر سابق فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان، دبیر سابق فدراسیون قایقرانی، حسین مطیعی، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی، رسول محمد صادقی، بهزاد اتابکی، غلامرضا امینی و حسن‌پور نامزدهای حضور در انتخابات بودند.

این مجمع در حالی برگزار شد که 23 بهمن ماه سال گذشته، احمد دنیا مالی در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد اما حضور همزمان در شورای شهر در نهایت منجر به استعفای وی شد.

به دنبال این استعفا و نام‌نویسی دوباره از کاندیداهای فدراسیون قایقرانی، 7 خردادماه به عنوان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون تعیین شد اما در فاصله دو روز مانده به این مجمع، برگزاری آن به دلایل نامعلوم لغو شد. در نهایت 12 مردادماه برای برگزاری مجمع ا نتخاباتی فدراسیون قایقرانی از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب و اعلام شد.