وزیر خارجه آلمان از طرحی برای پایان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد که به موجب آن کنترل این منطقه به تشکیلات خودگردان سپرده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، با اهدای 8.5 میلیون یورو کمک دیگر آلمان به مردم غزه مجموع کمک های این کشور به مردم فلسطین بعد از حملات اخیر اسرائیل به بیش از 9 میلیون یورو رسید. 

در همین رابطه "فرانک والتر اشتاین مایر" وزیر امور خارجه آلمان، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: خشونت ها در غزه شدت گرفته و موجب شده تا بسیاری از ساکنان این منطقه منازل خود را ترک کرده و بسیاری دیگر نیز تحت بدترین شرایط زندگی کنند. ما نباید این مردم را فراموش کنیم.

اشتاین مایر همچنین از طرحی برای پایان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد که به موجب آن کنترل این منطقه به تشکیلات خودگردان سپرده می شود.

این کمک ها در حالی به غزه ارسال می شوند که حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه همچنان ادامه داشته و شمار شهدای فلسطینی در نتیجه این حملات به بیش از یک هزار و 700 نفر رسیده و تلاش های بین المللی نیز برای پایان دادن به این حملات بی نتیجه مانده است.

در این میان رژیم صهیونیستی اعلام کرده که مردم غزه بهای سنگینی را به موجب پرتاب موشک به سرزمین های اشغالی پرداخت خواهند کرد.