مراسم انتخاب برترین‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر درحالی شنبه شب با حواشی بسیاری برگزار شد که عدم برنامه‌ریزی مناسب در اجرای این مراسم باعث شد جایزه باشگاه نفت تهران به خانه شخصی برود که سه سال است در این باشگاه مسئولیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم انتخاب برترین‌های سیزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 21 شنبه در برج میلاد برگزار شد که در این مراسم تیم فوتبال نفت تهران به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

پس از اعلام نام تیم نفت به عنوان تیم برتر، مسئول روابط عمومی این باشگاه تهرانی قصد داشت به نمایندگی از مسئولان باشگاه روی سن رفته و این جایزه را دریافت کند اما مجری برنامه از ناصر فریاد شیران خواست به نمایندگی از باشگاه نفت و برای دریافت این جایزه روی سن بیاید.

این اتفاق درحالی رخ داد که فریاد شیران سه سال است در باشگاه نفت هیچ مسئولیتی ندارد و از کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه کنار گذاشته شده بود. هنگامی که فریادشیران قصد داشت لوح ویژه را دریافت کند از دست او افتاد و دو تکه شد.

اما قضیه به همینجا ختم نمی‌شود زیرا پس از پایان مراسم این مربی حاضر نشد جایزه را به مدیر روابط عمومی این باشگاه تحویل دهد و حتی وقتی با اعتراض مسئولان مواجه شد، اعلام کرد این جوایز متعلق به شخص اوست و حتی کاپ نمادین و لوح تقدیر را با خود به خانه برد.

ناصر فریاد شیران که از خودش به عنوان مربی اخراجی نفت تهران یاد کرده است در این مورد به خبرنگار مهر گفت: فقط خدا یاد من است. این مزد سالها سختی کشیدن من در باشگاه نفت بود و خدا مزدم را داد. خستگی تمام عمر فوتبالم در رفت و حاضر نیستم این جایزه را به کسی بدهم. این جایزه را شخصا تحویل وزیر نفت خواهم داد.

در این زمینه شنیده می‌شود باشگاه نفت تهران از ناصر فریاد شیران به حراست وزارت و ورزش و جوانان شکایت کرده و قصد دارد این موضوع را پیگیری کند تا حق این باشگاه تهرانی را از این فرد بصورت رسمی بگیرد.