تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه شناخت نسبی از تیم ذوب آهن دارد، گفت: برای کسب نتیجه ای خوب به اصفهان می رویم و امیدواریم که با دست پر به تبریز بازگردیم.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط روحی روانی مطلوب حاکم بر اردوی تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: ما پس از برد برابر فولاد تمرینات خود را در تبریز پیگیری کردیم و اکنون برای آماده شدن جهت دیدار با ذوب آهن به مرور کارهای تاکتیکی می پردازیم.

وی در خصوص تیم ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: ذوب آهن تیم خوبی است که از یک مربی بادانش و بازیکنان توانمند بهره می برد، از طرفی این تیم بازی اول خود را باخته و قطعا برای جبران شکست هفته نخست مقابل ما به میدان خواهد آمد.

خطیبی اظهار داشت: ذوب آهن در خانه بازی خواهد کرد و این می تواند برای تیم حریف یک پوئن مثبت تلقی شود، با این حال ما برای کسب نتیجه ای خوب به اصفهان خواهیم رفت و امیدواریم که با دست پر به تبریز بازگردیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: ما نقاط ضعف و قوت تیم ذوب آهن را شناسایی و آنها را آنالیز کرده ایم و در طول هفته روی این نقاط کار خواهیم کرد و در مجموع از تیم‌های حریف، بازیکنان و مربیان آنها شناخت نسبی داریم و بر همین اساس به عنوان مثال با شناختی که از تیم فولاد و سرمربی خوب این تیم داشتیم توانستیم که سه امتیاز بازی هفته اول را در تبریز نگه داریم.

خطیبی عنوان کرد: امیدوارم با حمایت هواداران و رسانه‌ها و تلاش بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تراکتورسازی بتوانیم جای فولاد را امسال در لیگ برتر بگیریم و قهرمان شویم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کند تا تراکتورسازی را به هماهنگی و قدرت ایده آل برساند، تصریح کرد: من می‌خواهم تیمم را در هفته‌های بعد شاداب‌تر و بهتر از این ببینم، بازیکنانم باید در دیدار با ذوب آهن بهتر از بازی با فولاد باشند. البته ما نیاز به زمان داریم چراکه چند بازیکن ما تازه به جمع دیگر نفرات اضافه شده‌اند و باید چند جلسه تمرین کنیم تا تیم کاملا هماهنگ شود.

تیم تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازی های هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه هفته جاری در اصفهان به میهمانی تیم ذوب آهن این شهر خواهد رفت تا اولین بازی بیرون از خانه خود را در این فصل انجام دهد.