همدان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره جنوبی گفت: کره جنوبی توجه ویژه ای به رده های سنی پایه دارد و برهمین اساس با تدارک اردوهای تمرینی مناسب شرایط لازم را برای حضور قدرتمند در مسابقات زیر 14 سال آسیا پیدا کرده ایم.

جوبون کی بونگ جون در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دو هفته قبل از شروع بازی ها در کمپ خود تمرین کردیم و بازیکنان تمرینات خاص خود را داشتند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره جنوبی با اشاره به شرایط آب و هوایی و سازگار شدن بازیکنان با شرایط ایران، افزود: آب و هوای کره جنوبی نیز مانند همدان گرم است با این تفاوت که آنجا هوا شرجی و هوای همدان خشک است که البته برای این مسئله آمادگی لازم را داشته و تدابیری را اندیشیده ایم.

وی با بیان اینکه بازی بین دو تیم ایران و تمیور شرقی را مشاهده کردم، عنوان داشت: بازی خیلی جالبی بود و ایرانی ها با استعداد بودند.

جوبون کی بونگ جون  با اشاره به اینکه با تیمی قدرتمند به مسابقات همدان آمده ایم و تنها به قهرمانی در این رقابت ها فکر می کنیم، اضافه کرد: برایم مهم است که در این رقابت ها عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره جنوبی بیان داشت: کره جنوبی توجه ویژه ای به رده های سنی پایه دارد و برهمین اساس با تدارک اردوهای تمرینی مناسب شرایط لازم را برای حضور قدرتمند در مسابقات زیر 14 سال  آسیا پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به میزبانی ایران و شهر همدان در مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا گفت: میزبانی همدان در این دوره از مسابقات بسیار خوب بوده و امیدواریم شاهد بازی های جذابی نیز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره جنوبی با اشاره به اینکه تیمش از مدعیان قهرمانی در مسابقات زیر 14 سال آسیا است، ابراز داشت: با تیمی قدرتمند به مسابقات همدان آمده ایم و می خواهیم در پایان مسابقات قهرمان شویم.

جوبون کی بونگ جون در پایان با اشاره به اولین بازی که روز سه شنبه با تیم عراق دارند، اذعان داشت: امیدوارم بازیکنان همانگونه که برای آنها برنامه ریزی کرده ام بازی کنند.

بازی بین دو تیم کره جنوبی و عراق امروز 14 مردادماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان برگزار می شود.