گزینه پیشین سرمربیگری تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: انتخاب محمد کشاورز به عنوان سرمربی گیتی پسند توهین به کمیته آموزش بود چرا که وی کلاس‌های مربیگری را پشت سر نگذاشته و مدرکی در این زمینه ندارد.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب محمد کشاورز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: کشاورز در تیم ملی شاگرد من بوده و به او به خاطر وارد شدن به جرگه مربیان تبریک می‌گویم. برای کشاورز آرزوی موفقیت دارم. او ناخودآگاه در مسیر جدیدی افتاده است و امیدوارم مسیر مربیگری هم مثل دوران بازیگری برای او سرشار از موفقیت باشد.

وی افزود: البته به نظرم مربیگری برای محمد زود بود. او می‌توانست پنج سال دیگر بازی و سپس به تدریج مراحل مربیگری را طی کند. ما نمی‌توانیم نظرمان را به کشاورز تحمیل کنیم ولی قانون مربیگری این است که از رده‌ها و لیگ‌های پایین‌تر شروع به کار کنیم و بعد به سرمربیگری در لیگ برتر برسیم.

خوراکچی که یکی از گزینه‌های سرمربیگری گیتی پسند هم بود، ادامه داد: به نظرم انتخاب کشاورز به عنوان سرمربی گیتی پسند توهین به کمیته آموزش هم بود! وقتی یک مربی روی نیمکت می‌نشیند باید مدارک لازم را داشته باشد و کلاس‌های مربیگری برود. محمد بدون کلاس و مدرک این سمت را قبول کرده است. سال گذشته اگر وحید شمسایی بازیکن - سرمربی دبیری بود کلاس‌های آموزشی را پشت سر گذاشته بود.

سرمربی فصل گذشته تیم میثاق، درباره اینکه گزینه مورد نظر مالک باشگاه بوده ولی مدیرعامل گیتی پسند مربی دیگری را مدنظر داشته است، گفت: جا دارد از مالک و اعضای هیات مدیره گیتی پسند تشکر کنم. فوتسال ما برای پیشرفت به تیم‌هایی مثل گیتی پسند نیاز دارد. من هم شنیده‌ام که آقای جنتی (مالک باشگاه گیتی پسند) روی بنده نظر صد درصدی داشته است و مدیریت هم روی شخص دیگری (حسین افضل) ولی در نهایت کشاورز سرمربی تیم شد.

خوراکچی در پایان با بیان اینکه از تیم‌های دیگر پیشنهاد سرمربیگری داردف گفت: باید پیشنهادها را بررسی کنم و در صورتی که مشکلی نباشد انتخابم را انجام بدهم.