مشهد - خبرگزاري مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آثار جشنواره خوشنویسی رضوی در تهران داوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، سعيد سرابی، ظهر سه شنبه در دهمین جلسه ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی اظهار كرد: طیف گسترده‌ای از هنرمندان هر ساله به این جشنواره اقبال نشان می‌دهند که این امر نشان‌دهنده پیوند بین هنرمندان و فرهنگ رضوی است.

وی با تاکید بر کیفی‌سازی این جشنواره اظهار داشت: سال گذشته یازدهمین دوره جشنواره خوشنویسی رضوی برای نخستین‌بار در مشهد برگزار شد که پس از جشنواره جلسه آسیب‌شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره نیز برگزار شد امسال می‌طلبد که با نگاه به آسیب‌های سال گذشته نقاط ضعف جشنواره به حداقل برسد و کیفیت جشنواره مد نظر قرار گیرد.

در ادامه معاون مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد.

یوسف امینی گفت: پیگیری‌های اولیه برای حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاد امیرخانی و سایر اساتید برجسته کشوری در اختتامیه جشنواره انجام شده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام علیپور مدیر اجرایی جشنواره خوشنویسی رضوی و رئیس انجمن خوشنویسان شعبه مشهد با بیان این که داوری آثار در تهران انجام می‌شود، اظهار داشت: با عنایت به اینکه اکثر داوران جشنواره از اساتید برجسته کشوری که در تهران ساکن هستند، حضور دارند، تمهیداتی انجام شده است که داوری‌های جشنواره در تهران انجام شود.