همدان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره جنوبی با بیان اینکه تاکتیک تیمی ما مشکل نداشت، گفت: در بازی های آینده با کارکردن روی بازیکنان بازی های بهتری ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جوبون کی بونگ بعدازظهر سه شنبه پس از بازی تیمش با تیم عراق و شکست یک بر صفر مقابل این تیم در حمع خبرنگاران عنوان کرد: تیم ما در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم روند بازی تا حدودی بهتر شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم در بازی های بعدی این باخت حبران شود، گفت: با قضاوت داور این رقابت مشکلی نداریم اما در برخی موارد بازیکنان عراق وقت کشی می کردند.

وی با بیان اینکه شرایط اب و هوایی همدان در بازی ها گرم است اما مسئولان AFC این تصمیم را گرفته اند و ما تابع مقررات بازی ها هستیم، گفت: اگر بازی ها در زمان بهتری برگزار شود به طور حتم کیفیت بازی ها نیز بهتر خواهد شد.

 سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره جنوبی با بیان اینکه تاکتیک تیمی ما مشکل نداشت اما برخی بازیکنان تیم ما به خاطر شرکت در اولین بازی بین المللی خود کمی استرس داشتند، گفت: در بازی های آینده با کارکردن روی بازیکنان بازی های بهتری ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است  تیم های فوتبال زیر 14 سال عراق و کره جنوبی در نخستین دیدار خود در گروه دوم مسابقات زیر 14 سال آسیا در ورزشگاه شهید 15 هزار نفری شهید مفتح همدان به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به نفع عراق به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده حلیم آقا شیرزاد از افغانستان بود که قاسم مطر از عمان و پراول چتری از نپال در داوری او را همراهی کردند.

این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر تیم ملی عراق به پایان رسید که گل این تیم در دقایق پایانی بازی توسط محمد خدیم به ثمر رسید.

در این بازی مهیج داور پنج بار به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد که کیم چان، یوهاسونگ و سئو وومین از کره‌جنوبی و محمد فرهان و سیف خالد از عراق از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

تیم ملی عراق در دومین دیدار در این رقابت ها پنج شنبه به مصاف تاجیکستان می رود و تیم ملی کره جنوبی نیز با تایلند دیدار می کند.