همدان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال عراق با بیان اینکه گل زدن در دقایق آخر حس خوبی دارد، گفت: امیدواریم با قهرمانی در این رقابت ها شادی را برای مردم عراق به ارمغان آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعدهاشم بعدازظهر سه شنبه پس از بازی تیمش مقابل کره جنوبی و برد یک بر صفر این تیم در جمع خبرنگاران با تقدیر از خبرنگاران و برگزار کنندگان مسابقات، اظهار داشت: گل زدن در دقایق آخر حس خوبی است که خوشبختانه این حس خوب برای تیم ما به ارمغان آمد.

سعدهاشم با تاکید براینکه ما مستحق برد بودیم چراکه به لحاظ فنی و بازی از تیم کره جنوبی قویتر بودیم، گفت: در بازی های آینده بازی بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه آب و هوای شهر همدان تا حدودی شبیه آب و هوای عراق است، گفت: برگزاری بازی ها در شرایطی که هوا خنک تر شود، بهترخواهد بود چراکه فشار بر بازیکنان به جهت گرمی هوا کمتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال عراق با تاکید بر اینکه تمام تیم های حاضر در این رقابت ها برای ما قابل احترام هستند، ادامه داد: یکسال بر روی تیم کار کردیم و هدف اصلی تیم ما برنده شدن در تمام بازی هاست.

وی به شرایط فعلی حاکم بر عراق اشاره کرد و گفت: احساس می کنم مردم عراق نیازمند شادی هستند و امیدواریم با قهرمانی در این رقابت ها شادی را برای مردم عراق به ارمغان آوریم.

گفتنی است  تیم های فوتبال زیر 14 سال عراق و کره جنوبی در نخستین دیدار خود در گروه دوم مسابقات زیر 14 سال آسیا در ورزشگاه شهید 15 هزار نفری شهید مفتح همدان به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به نفع عراق به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده حلیم آقا شیرزاد از افغانستان بود که قاسم مطر از عمان و پراول چتری از نپال در داوری او را همراهی کردند.

این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر تیم ملی عراق به پایان رسید که گل این تیم در دقایق پایانی بازی توسط محمد خدیم به ثمر رسید.

در این بازی مهیج داور پنج بار به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد که کیم چان، یوهاسونگ و سئو وومین از کره‌جنوبی و محمد فرهان و سیف خالد از عراق از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

تیم ملی عراق در دومین دیدار در این رقابت ها پنج شنبه به مصاف تاجیکستان می رود و تیم ملی کره جنوبی نیز با تایلند دیدار می کند.