"پیتر سدماک"، کاپیتان تیم ملی بسکتبال اسلواکی پس از دیدار دوستانه برابر ایران که با پیروزش تیمش همراه بود، گفت که انتظار بیشتری از بازیکنان تیم ایران داشتم اما ظاهرا آنها خسته بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال ایران که به منظور برگزاری اردو و دیدارهای تدارکاتی در اسلواکی به سر می‌برد، روز گذشته نتیجه نخستین دیدار برابر تیم ملی این کشور را 64 بر 57 واگذار کرد. این نتیجه در حالی برای ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان رقم خورد که آنها در سه کوارتر نخست بازنده شدند و در تنها در کوارتر پایانی موفق به کسب برتری شدند.

پس از پایان این دیدار، پیتر سدماک که برای نخستین‌بار مسئولیت کاپیتانی تیمش را در این بازی بر عهده داشت با تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش گفت: در کل در دفاع و حمله خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه نخست بازی امتیازات خوبی گرفتیم و در کل عملکردمان قابل قبول بود.

وی که در دیدار برابر ایران موفق به کسب 17 امتیاز شد، تاکید کرد: این مهم است که توانستیم این بازی را به سود خود تمام کنیم و برنده شویم. به هر حال هر بردی برای ما خوب است.

در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه تیم ملی بسکتبال به عنوان قهرمان آسیا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا آماده می‌شود، به اظهارنظر این بازیکن در مورد تیم ایران اشاره شده است. سدماک در این باره گفته است: انتظار بیشتری از بازیکنان تیم ایران داشتم اما ظاهرا آنها خسته بودند هر چند در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند. 

به گزارش مهر، دیدار دوم تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اسلواکی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.