همدان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال عربستان با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم تیمور شرقی نداشتیم، گفت: با بازی خوب این تیم در این دیدار غافلگیر شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عمر عبدالله بعدازظهر چهارشنبه پس از بازی تیمش برابر تیمور شرقی که منجر به باخت تیمش و حذف تیم عربستان از مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 14 سال آسیا شد، در نشست خبری با بیان اینکه هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند، گفت: تیمور شرقی در این دیدار بازی فوق العاده ای ارائه کرد.

وی با بیان اینکه جای تعجب نیست که تیمور شرقی به این اندازه قوی ظاهر شده است، گفت: این تیم پیش از این تیم ژاپن را شکست داده است.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال عربستان با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم تیمور شرقی نداشتیم و با بازی خوب این تیم در این دیدار غافلگیر شدیم، ادامه داد: در نهایت فوتبال همین است و یک تیم برنده و دیگری بازنده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در اکثر کشورهای آسیایی روی تیم های پایه کار و سرمایه گذاری می شود، ادامه داد: کار ساده ای نیست که در این رقابت ها پیروز میدان باشیم.

عمر عبدالله با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان به دنبال توجیه باخت تیم عربستان نیستم، اظهار داشت: برخی تیم ها در این رقابت ها شرایط سنی را رعایت نکرده و بازیکنانی با شرایط سنی بالاتر را در تیم خود دارند هرچند که AFC تلاش خود را بکار بست تا این مقوله رعایت شود.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال عربستان با بیان اینکه بازیکنان تیم ها نوجوان هستند و ماه و سال در نوع انرژی انها اترگذار است، گفت: در این بازی ها فقط به دنبال نتیجه گیری نبودیم بلکه نحوه بازیها را بررسی کردیم و در عربستان روی تیم های پایه کار خواهیم کرد که نتیجه آن نی در آینده مشخص می شود.

گفتنی است در چارچوب دور دوم مسابقات زیر 14 سال آسیا در گروه A این رقابت ها تیم های عربستان و تیمور شرقی که بازی های نخست خود را واگذار کرده بودند از ساعت 15 در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف هم رفتند.

این دیدار را کاساهارا هیروکی از ژاپن به همراه هومینگ از چین و چی سانگ یوپ از کره جنوبی این دیدار را قضاوت کردند.

در پایان این دیدار تیم ملی تیمور شرقی با نتیجه دو بر یک مقابل عربستان را شکست داد و سه امتیازی شد

در ابتدا این دیدار تیم تیمور شرقی توسط پدرو سیلوا فریتس در دقیقه 16 به گل رسید تا نیمه نخست یک بر صفر به سود تیمور شرقی به پایان رسد .

در دقیقه 37 تیمور شرقی توسط آرمیندو ویرا گوسماو دوباره به گل رسید تا نتیجه دو برصفر به سود این تیم شود و تیم ملی عربستان در دقیقه 63 توسط عبدالرحمان محمد غفور یک گل را وارد دروازه تیمور کرد تا این دیدار دو بر یک به سود تیمور به پایان رسد .

جابور از تیم تیمور شرقی و فاطیما و الماس موسی از عربستان در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

تیمور شرقی با این برد سه امتیازی شد و عربستان با دو باخت بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت تا در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گیرد.