یاسوج – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به برنامه دولت برای خروج غیرتورمی از رکود اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید شرکت پشتیبانی امور دام کشور در همین راستا تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی یاسایی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رونق تولید به خروج از رکود کمک می‌کند، افزود: شرکت پشتیبانی دام با انجام وظایف محوله در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزایش صادرات دامی را از دیگر زمینه‌های کمک این شرکت به خروج کشور از رکود فعلی برشمرد.

یاسایی همچنین گفت: این استان ظرفیت‌های متعددی برای کمک به اقتصاد کشور دارد که لازم است این ظرفیت‌ها به کار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به جهش و پیشرفت‌های خوب این استان در زمینه‌های مرتبط با پشتیبانی دام تصریح کرد: برخی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها با وجود فراهم بودن ولی به طور کامل به کار گرفته نشدند که در این زمینه نیز باید برنامه‌ ریزی‌ های لازم صورت گیرد.

وی کشتارگاه صنعتی دام یاسوج را یکی از این ظرفیت‌ها دانست و گفت: این کشتارگاه که می‌تواند کمک‌کار اقتصاد این استان و حتی کشور باشد ولی با کمتر از نیمی از ظرفیت ممکن کار می‌کند.

پاسایی ادامه داد: ما آماده‌ایم تا طرح و برنامه‌های این استان را بشنویم و زمینه‌های حمایت از این طرح‌ها را بررسی کنیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ارتقای این استان در برخی از رتبه‌ها از جمله رتبه تولید آبزیان خبر داد و بیان کرد: با مجموعه اقداماتی که در شرکت پشتیبانی امور دام صورت می‌گیرد می‌توانیم گام‌های اساسی در رونق تولید برداریم.

وی با بیان اینکه به کارگیری همه ظرفیت‌ها مهم است، ادامه داد: البته به کارگیری ظرفیت‌های موجود از جمله کشتارگاه صنعتی که اکنون مغفول مانده مهم‌تر است.