تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انگیزه پیروزی بر صدرنشین فعلی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی خود به دیدار تیم سپاهان اصفهان می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف سپری خواهد شد و طی آن دو تیم تبریزی حاضر در این مسابقات به دیدار حریفان خود خواهند رفت.

این هفته فوتبالدوستان شاهد مصاف دو تیم تبریزی با دو تیم اصفهانی خواهند بود که هر دو دیدار بدون شک از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود. بر اساس برنامه، ابتدا روز پنجشنبه تیم گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز از تیم سپاهان اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

این دیدار به جهت حضور سپاهان در تبریز می تواند جذابیت زیادی برای هواداران گسترش فولاد و دیگر فوتبالدوستان تبریز به دنبال داشته باشد.

سپاهان بازی اول خود را در اصفهان برابر تیم پر مهره و متمول پیکان با برتری دو بر صفر پشت سر گذاشت و با سه امتیازی که کسب کرد و البته به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی، استقلال و صبا هفته اول را با ایستادن در صدر جدول سپری کرد.

زردپوشان اصفهانی برای اینکه جایگاه خود در بالای جدول را از دست ندهند، باید در تبریز صاحب حداکثر امتیازات شوند که البته تحقق این امر برای تیم زلاتکو کرانچار چندان هم آسان نخواهد بود چراکه گسترش فولاد بدون شک در این بازی خانگی به راحتی راضی به از دست دادن امتیاز نخواهد بود و پیش بینی می شود که آخر هفته ای سخت در انتظار سپاهانی ها باشد.

در سوی مقابل اما تیم گسترش فولاد تبریز هفته اول مسابقات را با تساوی بیرون از خانه در زمین تیم استقلال خوزستان پشت سر گذاشت. آبی های تبریز که شروعی نسبتا خوب در لیگ چهاردهم داشتند، اکنون در هفته دوم به نظر می رسد که کار به مراتب سخت تری برابر سپاهان پیش رو داشته باشند.

با این حال شاگردان مهدی تارتار در گسترش فولاد به خوبی می دانند که برای موفقیت در لیگ چهاردهم، حداقل باید بازی های خانگی خود را با جمع آوری حداکثر امتیازات پشت سر بگذارند و اگر چنین نشود، می توان پایان فصل سختی را برای این تیم خوب تبریز متصور شد.

این دیدار نه تنها برای گسترش فولاد، بلکه برای تراکتورسازی نیز می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد چراکه با شکست سپاهان در تبریز به دست گسترشی ها، یکی از رقبای جدی و اصلی تراکتورسازان امتیاز از دست خواهد داد و این می تواند حتی در جایگاه تیم های تبریزی در جدول در همین ابتدای فصل تاثیرگذار باشد.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان از چارچوب بازی های هفته دوم لیگ برتر از ساعت 18 امروز پنجشنبه 16 خرداد در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد واقع در بنیان دیزل برگزار خواهد شد.