تعدادی از مدیران شبکه یک سیما از پشت صحنه فیلم تلویزیونی «راز کوچه بن بست» بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم کاظمی‌ مدیرگروه فیلم‌های تلویزیونی، خدیجه احمد محرابی مدیرطرح و برنامه، محمدرضا پورحسن مدیر روابط عمومی، محمد مخمسی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی و حسن نامور مدیر فنی شبکه یک صبح امروز شنبه 18 مرداد، با حضور در پشت صحنه تله فیلم «راز کوچه بن بست»، ضمن دیدار با عوامل و بازیگران، از روند پیشرفت تصویربرداری این کار بازدید کردند.

10 بار بازنویسی متن یک فیلم تلویزیونی

امیرحسن ندایی کارگردان این فیلم تلویزیونی در حاشیه این بازدید گفت: فیلمنامه این فیلم تلویزیونی برای سه سال قبل است و تا زمان شروع تصویربرداری، بیش از 10 بار آن را بازنویسی کردم. 

وی مسایل مالی را دلیل به تاخیر افتادن تولید این فیلم دانست و افزود: بیش از 75 درصد این فیلم 95 دقیقه‌ای ساخته شده است و تا فردا یکشنبه 19 مرداد، کار تصویربرداری به پایانی خواهد رسید.

پیگیری‌ سرنخ‌های یک قتل توسط کارآگاه مکی

این کارگردان یادآور شد: فیلم دارای یک داستان جنایی معمایی است. در پی بروز یک قتل، کارآگاه مکی با بازی مسعود دلخواه، سرنخ‌های این قتل را پیگیری می‌کند و در روند تحقیقاتش، رازهای زندگی مقتول کم کم فاش می‌شود.

ندایی که نویسندگی این فیلم تلویزیونی را نیز برعهده دارد تأکید کرد: تمام 17 لوکیشن «راز کوچه بن بست» در تهران ضبط شده و اتفاقات داستان در زمان حال و درسال 1393 رخ داده و وقایع کاملا به روز است. از آنجایی که قرار نیست کار ما در مناسبت خاصی پخش شود، کارهای پس تولید از قبیل تدوین را با آرامش و دقت بیشتر انجام خواهیم داد.

حضور کوتاه بازیگران باعث تنوع شخصیت‌ها شد

وی که از احتمال پخش این تله فیلم در اواخر شهریور خبر داد و گفت: جز کارکتر اصلی فیلم که کارآگاه مکی است و تقریبا در تمام فیلم حضور دارد، هیچ کدام از بازیگران بیش از سه تا چهار سکانس بازی ندارند و این مساله این امکان را به ما داد تا در کار تنوع بازیگر داشته باشیم.

مسعود دلخواه، بهزاد داوری، نیما شاهرخ شاهی، گلاره عباسی، مرتضی ضرابی، مختار سائقی، مینا نوروزی، هما خاکپاش، وحید شیخ زاده و سوسن پرور از بازیگران فیلم تلویزیونی «راز کوچه بن بست» هستند.

امیرحسن ندایی نویسنده، آهنگساز و کارگردان، زهرا اسحاقیان تهیه کننده، شهرام نجاریان مدیر تصویربرداری، حبیب قلی زاده دستیار کارگردان و برنامه ریز، مریم طریق نژاد منشی صحنه، کیوان ذوالفقاری طراح صحنه و لباس، مهرداد دادگری مدیر صدابرداری، ستاره ایرانی طراح گریم، محمد مصری پور مجری طرح و مدیر تولید و محمدرضا واشقانی فراهانی ناظر کیفی این پروژه هستند.