تیم ملی ب والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ب استرالیا به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ب ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل ب استرالیا در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 13 و 25 بر 22 به برتری دست یافت. در ادامه دو تیم یک ست دیگر با هم بازی کردند که نتیجه این ست نیز 25 بر 12 به سود ایران شد.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ست‌های اول و دوم این دیدار از ترکیب مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود قربانی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد. پیمان اکبری در ست‌های سوم و چهارم نیز از ترکیب فرهاد سال افزون، آرمین رنجبر، سجاد دهنوی، علی شریفی، حامد تاروردی، سید محمدرضا حسینی پویا و مهدی مرندی استفاده کرد تا اکثر بازیکنان تیم ملی ب والیبال را در شرایط مسابقه بیازماید.

تیم ملی والیبال ب ایران که خود را برای حضور در چهارمین دوره جام کنفدراسیون آسیا آماده می‌کند روز یکشنبه نیز یک دیدار تدارکاتی دیگر با تیم ملی والیبال ب استرالیا خواهد داشت.

جام کنفدراسیون والیبال آسیا از 27 مرداد تا دوم شهریورماه در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد. تیم ایران در دور مقدماتی به ترتیب با تیم‌های تایلند، چین و استرالیا در روزهای 27، 28 و 29 مردادماه مسابقه خواهد داشت.