پرچمدار کاروان ایران در المپیک نوجوانان ناننجینگ با بیان اینکه عهده دار مسئولیت سنگینی شده است، گفت: امید زیادی دارم که بتوانم با کسب مدال طلا این بازیها را به پایان برسانم.

به گزارش خبرنگار مهر، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن منهای 63 کیلوگرم در حاشیه برگزاری مراسم بدرقه کاروان اعزامی به  ناننجینگ با اشاره به اینکه به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شده ، گفت: این مسئولیت بزرگی است که برعهده من گذاشته شده است در کل پرچمدار بودن کاروان المپیک ایران بار سنگینی بر دوش ورزشکار خواهد بود که تمام توجهات را به عملکرد او هم بیشتر می کند.

وی با اشاره به اینکه هنوز قرعه کشی بازیهای المپیک نوجوانان انجام نشده، خاطرنشان کرد: کرواسی مهمترین حریفم در این بازیها است ضمن اینکه می دانم از کشورهای روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، مالزی، مصر و کلمبیا نیز تکواندوکارانی در این بازیها حضور خواهند داشت.

پرچمدار کاروان ایران درالمپیک ناننجینگ تاکید کرد: با توحه به شرایطی که دارم و البته کشورهای شرکت کننده امید زیادی دارم که بتوانم در این بازیها صاحب مدال طلا شوم. ضمن اینکه اطمینان دارم دو هم تیمی من در بخش پسران نیز می توانند به این مدال دست یابند.

علیزاده با ابراز رضایت از تمام مراحل تمرینی و آماده سازی ابراز امیدواری کرد که کاروان ایران عملکرد خوبی در المپیک ناننجینگ داشته باشد.