مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سه امتیاز دیدار برابر سپاهان چندان روی قهرمانی در لیگ برتر تاثیرگذار نیست تاکید کرد: امیدوارم که این بازی بدون حاشیه برگزار شود.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی روز پنجشنبه این تیم برابر سپاهان اصفهان تصریح کرد: هر دو تیم در این بازی برای برد به میدان می‌آیند و با توجه به شرایط خوبی که در این فصل دارند به نوعی مدعی قهرمانی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: به نظرم جدای از حساسیت‌های این بازی 3 امتیاز آن چندان در قهرمانی فصل تاثیرگذار نیست ولی در کل روی روند هر دو تیم تاثیرگذار است و باعث پیشرفت آنها می‌شود. هر دو تیم بازیکنان بسیار خوب و با توانایی بالایی دارند که امیدوارم بازی زیبایی شود و مسایل حاشیه‌ای آن را تحت تاثیر قرار ندهد.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برای نباختن به میدان می‌روید، گفت: نه تنها ما که خود سپاهان هم اول به دنبال این است که گل دریافت نکند و این اولویت ما در بازی برابر سپاهان و دیگر تیم‌ها است. اگر قرار باشد که گل دریافت کنیم و پس از آن به گلزنی فکر کنیم که مشکل خواهیم داشت.

فکری در خصوص نگرانی‌هایی که در خصوص خط دفاع این تیم مطرح می شود، گفت: دو بازیکن تخصصی ما مصدوم هستند و مجبور شدیم خرسندنیا را از خط هافبک به دفاع ببریم. البته هر چه از زمان بازی‌ها می‌گذرد مدافعان ما هماهنگ‌تر می‌شوند. ما باید در این بازی تمرکز بیشتری داشته باشیم و اشتباهات فردی مان کمتر باشد که البته با دفاع هماهنگ تیمی بتوانیم مانع فرصت طلبی حریف شویم.

وی در خصوص ترکیب این تیم و احتمال بازی کردن امید ابراهیمی از ابتدای بازی گفت: هنوز ترکیب تیم مشخص نیست و روز بازی همه چیز معلوم می‌شود. امید ابراهیمی هم آسیب دیده بود که تا روز بازی صبر کرد و آخرین وضعیت او را چک کرد تا ببینیم که آیا می‌تواند به میدان برود یا خبر.

این مربی همچنین با اشاره به وضعیت جاسم کرار عنوان کرد: این بازیکن تا اینجای کار خوب کار کرده است. کرار اگر همینطور منظم در تمرینات حاضر شود می‌تواند یکی از مهره‌های موثر ما در این فصل باشد.