کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری استان کرمان از کتابت 30 جلد قرآن کریم در کرمان همزمان با هفته خوشنویسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سالاری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران یکی از اهداف حوزه هنری کرمان را خلق آثار فاخر خوشنویسی با موضوعات دینی و قرآنی دانست و گفت: طی سال گذشته 30 نسخه قرآن کریم در استان کرمان کتابت شد.

این مسئول ادامه داد: امسال نیز کتابت 30 نسخه قرآن کریم توسط 30 نفر از خوشنویسان کرمانی از 25 مهرماه و همزمان با هفته خوشنویسی آغاز می شود.

وی با اشاره به ماندگار بودن چنین آثار ارزشمندی افزود: به دلیل عشق و علاقه ای که به این کتاب مقدس وجود دارد کتابت قرآن کریم بدون شک ماندگارترین کارهاست.

سالاری همچنین از برپایی نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشی خط هنرمندان کرمانی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 20 مردادماه در نگارخانه مهر به مدت 10 روز برپا می شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمان تصریح کرد: در نمایشگاه گفته شده 30 تابلو از آثار اکبر عسکری، محمد سلطانی، مسعود میرمومنی، ماندانا حجاریان، مینا عسکری، احمد سالاریان و محسن شیخ‌بهایی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

این مسئول همچنین از برپایی نمایشگاه و ورک شاپ عکاسی در کرمان خبر داد و گفت: این اقدام از سوی انجمن عکاسان حرفه ای کرمان و با همکاری حوزه هنری به مناسبت روز عکاسی انجام می شود.

وی موضوع این نمایشگاه را کرمان دانست و افزود: این نمایشگاه یکم شهریور ماه در موزه صنعتی کرمان آغاز به کار می کند.

سالاری تصریح کرد: همچنین ورک شاپ عکاسی نیز در دوم و سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.