سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص اعلام ترکیب احتمالی مسافران جهانی و آسیایی گفت: هنوز ترکیب اصلی و نهایی کشتی گیران اعزامی به این مسابقات مشخص نشده و لیست نهایی 15 روز مانده به رقابتها منتشر خواهد شد.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد انتشار ترکیب احتمالی کشتی گیران اعزامی به رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی هستیم که این ترکیب به هیچ عنوان نهایی و رسمی نیست. همانطور که پیش از این اعلام شد، ملی پوشان آزاد و فرنگی کار اعزامی به این دو میدان بزرگ و مهم، 15 روز قبل از مسابقات معرفی می شوند و هنوز هیچ تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نشده است.

مدیر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد ادامه داد: آنچه در این روزهای حساس و باقی مانده تا رقابتهای جهانی اهمیت دارد، آرامش فضای اردوهای آماده سازی است تا ملی پوشان کشتی بتوانند با خیالی آسوده و آرامش فکری به تمرینات آماده سازی خود بپردازند.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: مطمئنا اعلام هر ترکیب و لیستی خارج از چارچوب قانونی و رسمی فدراسیون کشتی به جز ایجاد موجی از شایعات و اخبار حاشیه ای، نتیجه دیگری ندارد، چراکه کشتی گیران اردونشین باید در آرامش و به دور از اما و اگرهای موجود به تمرینات خود ادامه دهند.

رضایی در خاتمه با اشاره به آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد گفت: این تمرینات از صبح امروز دوشنبه در خانه کشتی آغاز شده که تمامی اردونشینان دعوت شده به جز احسان لشگری در خانه کشتی حضور دارند.