سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران پس از پیروزی برابر چین گفت: بازیکنان ایران در روز نخست جام کنفدراسیون آسیا به سختی برابر تایلند به پیروزی رسیدند و این اتفاق خوبی برای پیروزی دلچسب در دیدار مقابل چین بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان اکبری پس از پیروزی تیم ملی ب والیبال ایران برابر چین، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: هر آنچه در جلسه آنالیز از بازیکنان خواسته بودم در زمین پیاده کردند و انتظارات کادر فنی را به خوبی پاسخ دادند. تیم ایران امروز در دومین مسابقه خود خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان همانند تمرینات آماده بودند و در سطح خودشان بازی کردند.

وی با یادآوری پیروزی سخت برابر تایلند در روز نخست این رقابتها گفت: بازیکنان ایران فکر می‌کردند تایلند حریف ساده‌ای است و می‌توانند به راحتی آن تیم را شکست دهند. اما نتیجه به دست آمده باعث شد که آنان برای هر امتیاز مسابقه با چین تلاش کنند و زحمت بکشند.

سرمربی تیم ملی ب والیبال با بیان اینکه البته تیم ایران از تایلند آنالیز نداشت، گفت: امروز صبح جلسه آنالیز چین را برگزار کردیم و با اطلاعات کامل به مصاف این تیم رفتیم.

تیم ملی ب والیبال ایران امروز سه شنبه در دومین مسابقه خود در جام کنفدراسیون آسیا موفق به شکست سه بر صفر چین مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها شد.