شاهرود – خبرگزاری مهر: رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: به مناسبت آغاز هفته دولت طرح الکترونیکی نظرسنجی عملکرد یک ساله دولت تدبیر و امید در این پارک راه اندازی شد.

دکتر سید محمد اسماعیل جلالی عصر سه شنبه در حاشیه رونمایی از طرح الکترونیکی نظرسنجی عملکرد یک ساله دولت در محل پارک علم و فناوری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون ها تن از ملت خود را همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات و اقتدار دولت است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان افزود: به همین مناسبت طرح نظرسنجی الکترونیکی عملکرد یک ساله دولت بر روی تارنمای این پارک قرار گرفته است.

جلالی اضافه کرد: از همه کاربران تارنمای پارک به ویژه کارکنان پارک های علم و فناوری و اعضای شرکت ها و واحدهای فناور دعوت می کنیم تا در طرح نظرسنجی الکترونیکی ارزیابی عملکرد یک ساله دولت در حوزه های مختلف: آموزش عالی، بهداشت و درمان، سیاست خارجه، فرهنگ، اشتغال، کنترل رشد تورم و امید به زندگی شرکت کنند.

این طرح در نشانی  http://www.sstp.ir/Page/Public/NewsView.aspx?IdNews=563 برای علاقمندان در دسترس است.