سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گرما و شرجی هوای اهواز در دیدار تیم فولاد با استقلال صنعتی مثل سونا بود و باعث شد تا یک مقدار از کیفیت بازی کم شود.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم فولاد خوزستان برابر استقلال صنعتی خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی انجام دادند ولی تحمل هوای گرم و شرجی اهواز واقعا دشوار بود. ما که روی نیمکت نشسته بودیم از پا درآمدیم چه برسد به بازیکنان که داخل زمین می‌دویدند! شرجی هوا مثل یک سونای کامل بود و باعث شد تا کیفیت کار دو تیم یک مقدار پایین بیاید.

وی با بیان اینکه روند رو به رشد فولاد ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تیم ما با وجود اینکه 11 بازیکن از تیم‌های پایه اضافه کرده است، ولی هنوز روی زمین و خوب بازی می‌کند. خوشبختانه بازیکنان جوان در تیم فولاد جواب داده‌اند. اسکوچیچ واقعا روی بازیکنان جوان اعتقاد ویژه‌ای دارد.

سرپرست فولاد در ادامه خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های خوب دیگر اسکوچیچ این است که او با بازیکنان و اعضای تیم رفیق و دوست می‌شود. اسکوچیچ کپی فرکی است. فرکی هم از همان روز اول ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرد و حتی غذایش را با آنها می‌خورد. بدون شک برقراری ارتباط دوستانه بین سرمربی و بازیکنان، فاکتور مهمی است که خوشبختانه تیم ما از آن برخوردار است.

ابن قاسم در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال خط خوردن بختیار رحمانی و خارج شدن نام این بازیکن از فهرست فولاد، گفت: بستگی به طول درمان بختیار دارد. اگر بختیار حتی برای چهار بازی آخر فصل فولاد هم برسد، نام او در فهرست باقی خواهد ماند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز سه شنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد برابر تیم استقلال صنعتی در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.