سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران با اشاره به پیروزی برابر استرالیا در سومین بازی جام کنفدراسیون آسیا گفت: شکست استرالیا در آخرین دیدار دور مقدماتی اهمیت زیادی داشت و بازیکنان ایران موفق به این کار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان اکبری پس از پیروزی تیم ملی ب برابر استرالیا ضمن بیان این مطلب افزود: سه امتیاز دیدار با استرالیا برای صدرنشینی ایران اهمیت داشت که به دست آوردیم.

وی در باره تفاوت عملکرد تیم ملی ب والیبال ایران در ست‌های دیدار مقابل استرالیا، گفت: مسابقه در نوبت صبح این رقابتها برای هیچ کدام از تیم‌های شرکت کننده دلچسب نیست. تیم ایران در روز نخست رقابتها و امروز صبح مسابقه داشت و بازیکنان شادابی لازم را ندارند. ما روز گذشته برابر چین خیلی روانتر بازی کردیم اما مقابل استرالیا بدن بازیکنان آماده نبود.

وی با یادآوری دو دیدار تدارکاتی با تیم استرالیا در تهران گفت: قبل از اعزام به این رقابتها تیم ملی ب والیبال ایران دو دیدار دوستانه با استرالیا داشت و در هشت ست این دیدارها، استرالیا مغلوب ایران شد. به نظرم بازیکنان ایران هنوز در تفکر شکست تیم استرالیا در تهران بودند و زیاد مسابقه را جدی نگرفتند.

تیم ملی والیبال ب ایران با شکست سه بر یک استرالیا در آخرین روز دور مقدماتی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا، به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف) راه یافت.