قزوین- خبرگزاری مهر: معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: یک واحد بسته بندی گوشت در استان قزوین به علت استفاده از آلایش مرغ در گوشت چرخ کرده پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اکبر شاهی صبح شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: طی بازدید دوره ای کارشناسان دامپزشکی استان از یک واحد بسته بندی گوشت چرخ کرده، تعدادی نمونه از قسمت های مختلف خط تولید ومحصول نهایی اخذ و به آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی دامپزشکی استان ارسال شد، که در نتیجه آزمایشات انجام شده، استفاده از گوشت مرغ و فرآورده های آن در محصول نهائی مشاهده شد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه مراکز تهیه و توزیع فرآورده های خام دامی تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان قرار دارند گفت: گزارش تخلف این واحد بسته بندی گوشت به مقامات قضایی ارجاع و به دستور قاضی پرونده این واحد پلمپ شد.

اکبر شاهی در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تولید و یا  عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 1512 یا شماره پیامک  50001512 به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع رسانی کنند.

عدم فعالیت شرکت بسته بندی تخم مرغ امید تجارت دهخدا

وی در پایان یادآورشد: شرکت بسته بندی تخم مرغ امید تجارت دهخدا با برند قدقد از ابتدای سال هیچگونه فعالیتی در استان قزوین نداشته وبنا به اعلام مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت، تا اطلاع ثانوی محصولی با برند قدقد در این شرکت تولید نخواهد شد.