کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: در هفته دولت بالغ بر 36 طرح و پروژه عمرانی و اشتغالزایی در این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دولت، اظهار داشت: از مجموع 36 طرح، 14 پروژه افتتاحی شهرستان کرمانشاه در بخش عمرانی است که بالغ بر 460 میلیارد ریال برای افتتاح آن ها هزینه شده است.

وی در ادامه به مهمترین پروژه های افتتاحی شهرستان کرمانشاه در این بخش نیز اشاره کرد و گفت: افتتاح یک هزار واحد مسکونی مهر برای مددجویان بهزیستی، گاز رسانی به شهر هلشی و دو روستای ماهیدشت، راه اندازی پمپ بنزین جایگاه ماهیدشت و جایگاه CNG این بخش و افتتاح کتابخانه امیرکبیر از جمله این پروژه هاست.

رنجبر در ادامه خاطرنشان کرد: در هفته دولت همچنین، 20 طرح اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان کرمانشاه افتتاح می شود.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: از مهمترین پروژه های اشتغالزای شهرستان که در هفته دولت به بهره برداری می رسد، می توان به اجرای هشت طرح صنعتی، 6 طرح آبیاری تحت فشار، مجتمع تولید قارچ در ماهیدشت و ایستگاه پمپاژ آب اشاره کرد.

وی در پایان گفت: مجموع طرح های افتتاحی شهرستان کرمانشاه زمینه اشتغالزایی 314 را فراهم می کند.