اردبیل - خبرگزاری مهر: مسابقات جوانان دسته سه والیبال به میزبانی استان اردبیل با بازی تیم دو استان اردبیل و خراسان شمالی در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیئت والیبال استان اردبیل بعد از ظهر شنبه در حاشیه آغاز به کار این مسابقات تصریح کرد: قرار است هفت استان  در روزهای اول تا پنج شهریور ماه در این دور از مسابقات رقابت کنند.

نادر فلاحی افزود: در گروه الف استان های اردبیل، سیستان و بلوچستان، ایلام و خراسان شمالی و در گروه ب استان های خراسان رضوی، یزد و لرستان حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه هیئت والیبال استان با برگزاری مسابقات در صدد شناسایی توانمندی های والیبال استان است، اضافه کرد: در همین راستا معرفی ظرفیت ها در سطح ملی و بین المللی را در نظر داریم.

به گفته فلاحی برگزاری مسابقات جوانان فرصتی برای معرفی قابلیت های این رشته ورزشی است و در عین حال زمینه برای استعداد یابی بازیکنان نیز فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان از ساماندهی بازیکنان والیبال استان خبر داد و افزود: تا کنون بالغ بر دو هزار ورزشکار بیمه شده در این رشته ورزشی ساماندهی شده است.

وی تاکید کرد: در نظر داریم اسامی و لیست بازیکنانی که در سطح ملی و جهانی فعالیت دارند را نیز استخراج کنیم.

فلاحی تاکید کرد: در ابتدای مسابقات این دور از رقابت های جوانان یک دقیقه سکوت به یادبود حسین معدنی قره لر بازیکن و داور ممتاز والیبال پیش بینی شد.