تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

پلدختر - خبرگزاری مهر: در سومین روز از هفته دولت طی مراسمی طرح گازرسانی به روستاهای پلدختر و چاه شماره 6 این شهر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار پلدختر ظهر سه شنبه در حاشیه این مراسم گفت: طرح گازرسانی به 6 روستای منطقه واشیان با اجرای 13کیلومتر خط تغذیه و یک شبکه T.B.Sبه ظرفیت دو هزار و 500 متر مکعب بر ساعت به بهره براری رسید.

قدرت اله ترابی نژاد افزود:  کار گازرسانی به این روستاها با اعتبار بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده است.

وی عنوان کرد: همچنین علاوه بر این روستاها در دومین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گازرسانی به سه روستا از توابع شهرستان پلدختر با اعتبار حدود 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ترابی نژاد بیان داشت: برای گازرسانی به روستاهای دو کوهه رشنو، گری بلمک و چم قلعه بیش از  14 کیلومتر شبکه‌گذاری و 150 عدد انشعاب گاز اجرا شده است.

فرماندار پلدختر در ادامه سخنان خود گفت: چاه شماره 6 پلدختر نیز در حاشیه جاده روستای "گل گل "حفر، تجهیز و راه اندازی شده که اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود: با تجهیز و راه اندازی این چاه آب مشکل افت و قطعی آب به طور کلی در پلدختر حل شده و در کنار آن هم مخزن تعادلی یکهزار متر مکعبی تکمیل و آماده بهره برداری است.

فرماندار پلدختر گفت: همچنین خط انتقال چاه به مخزن تعادلی و خط اصلی از مخزن تعادلی تا حاشیه جاده اصلی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان نیز در مراسم افتتاح این طرح ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: این شهیدان والا مقام اسوه و الگوی خدمت صادقانه به مردم هستند که باید سیره این شهیدان را الگوی همیشگی خود قرار دهیم.

علی کورانی فر بیان این که عملکرد شهیدان رجایی و باهنر مدل مدیریت جهادی بوده و باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد، بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر با ابعاد مختلف زندگی شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد.

وی همچنین خدمت به مردم را یک توفیق الهی دانست و افزود: اولویت کارها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید خدمت بی منت و هرچه بیشتر به مردم به ویژه در مناطق محروم و استانهای کمتر توسعه یافته است.