منابع سوری از ادامه عملیات نیروهای ارتش برای سرکوب تروریستهای مزدور در مناطق مختلف برای بازگرداندن امنیت کامل به آن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  سانا، یک یگان از نیروهای ارتش سوریه، مخفیگاه تروریستها در ورودی بنش در حومه ادلب را منهدم کرد که بر اثر آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند، همچنین یک خودرو مجهز به تیربار سنگین تروریستها منهدم شد.

خبر دیگر اینکه شماری از تروریستها در حومه دیرالزور، کوههای قلمون و حومه حمص به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین حمله یک گروه تروریستی وابسته به جبهه النصره به منطقه الزبدانی در حومه دمشق را ناکام گذاشتند که طی آن شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند.

عملیات پیگرد تروریستها در برخی مناطق دیرالزور و حومه آن همچنان ادامه دارد که طی ساعات گذشته، شمار دیگری از آنها به هلاکت رسیدند.

تجمعات تروریستها در منطقه موحسن و روستای المریعیه در حومه دیرالزور هدف قرار گرفت و شماری از آنها کشته و مهمات و سلاحهای آنها نیز منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین شماری از تروریستها را در تپه ابوالسناسل، روستاهای المشیرفه، هبرا، عرشونه، رحوم، ابوحوادید و مسعده در حومه حمص و خربه دیرسلام و برج قاعی در حومه الحوله به هلاکت رساندند.

هلاکت شماری از تروریستهای خارجی در سوریه

در حومه دمشق هم، عملیات نیروهای ارتش سوریه به هلاکت شماری از تروریستها انجامید که برخی از آنها غیر سوری بودند.

خبرنگار سانا از انهدام یک مخفیگاه تروریستها در اطراف مدرسه تشرین در نزدیکی میدان الشهداء شهر دوما و هلاکت هفت تروریست و زخمی شدن 18 نفر دیگر خبر داد. بر اساس این گزارش، یک یگان ارتش سوریه هم با تروریستها در مزارع عالیه درگیر شد که تلفاتی به آنها وارد شد.

یگانهای ارتش سوریه با حمله به مخفیگاههای تروریستها در جرود قاره و راس المعره در مرزهای سوریه و لبنان، شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند، همچنین پنج تروریست در عملیات دقیق نیروهای ارتش در منطقه التل دستگیر شدند.

منابع سوری از ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه علیه تروریستها در درعا و حومه قنیطره خبر دادند که طی آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

خبر دیگر اینکه تروریستهای داعش، مقادیر زیادی پنبه را از المیلبیه به سرقت بردند.

تروریستهای تکفیری همچنین با سرقت ماشین آلات ساختمانی، آنها را به شهر الشدادی منتقل کردند.

خبر دیگر اینکه درگیریهای شدید در اطراف روستای حوج حجو و ام شرشوح میان نیروهای ارتش سوریه و تروریستها از شامگاه دوشنبه آغاز شده است، تروریستها مردم این روستاها را مجبور به ترک خانه هایشان کرده اند.