اصفهان – خبرگزاري مهر: رئيس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: وزنه‌برداری اصفهان باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و پیشکسوتان و نیروهای تازه‌نفس باید در این باره تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين رضازاده امروز در مجمع انتخاباتي هيئت وزنه‌برداري استان اصفهان با اشاره به پيشرفت‌هاي هيئت وزنه‌برداري استان اصفهان در سال‌هاي گذشته اظهار کرد: وزنه‌برداري استان اصفهان در سال‌هاي گذشته رشد قابل توجهي داشته و اميدوار هستم که با استفاده از پيشکسوتان و نيروهاي تازه‌نفس بتوانيم شاهد رشد بيش از پيش اين ورزش در استان اصفهان شويم.

وی با بيان اينکه ورزش وزنه‌برداري بايد در ادامه پربارتر از گذشته به فعاليت خود ادامه دهد، بيان داشت: استان اصفهان در سال‌هاي گذشته قهرمان‌هاي بسياري در رشته وزنه‌برداري تربيت کرده و توانسته مدال‌هاي المپيکي نيز براي کشور به ارمغان آورد که برنامه ما استفاده بيشتر از اين مسئله داشته باشیم.

رئيس فدراسيون وزنه‌براري تصریح کرد: در حال حاضر وزنه‌برداران ملی‌پوش در ذوب‌آهن جذب شده‌اند و رسول تقیان نیز به این باشگاه پیوسته که باید کاری کنیم که این مسئله تداوم داشته باشد.

وی افزود: همچنین رشید شریفی و امیرحسین ناظم‌الرعایان در کنار رسول چترایی در استان اصفهان به فعالیت‌های وزنه‌برداری مشغول هستند و باید کاری کنیم که قهرمانانی نظیر آنها در استان افزایش یابند.

رضازاده استفاده عادلانه از بودجه‌های ورزشی کشور را از برنامه‌های خود خواند و گفت: ما تلاش می‌کنیم که بودجه‌های اختصاص یافته را به صورت عادلانه بین هیئت‌های ورزشی تقسیم کنیم و تلاش می‌کنیم که سبب رشد سخت‌افزایش این هیئت‌ها شویم.

وی با بیان اینکه وزنه‌برداری استان اصفهان باید به جایگاه سابق خود بازگردد، اضافه کرد: استان اصفهان در رشته وزنه‌برداری دارای استعدادهای بسیاری بوده و باید از این استعدادهابا استفاده از امکانات موجود، وزنه‌بردرای استان را به جایگاه خود بازگردانیم.