اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: اسپانسرهای ورزشی باید به وزنه‌برداری اصفهان ورود کنند و در این زمینه باید از همه ظرفیت‌های خود بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با بیان اینکه از حضور در عرصه مدیریت ورزش خوشحال هستم، اظهار داشت: ورزش وزنه‌برداری آمیخته با پهلوانی و اسطوره بودن است و بدون شک این ورزش یکی از ورزش‌هایی است که در عین افتخاراتی که برای کشور کسب کرده، یک ورزش مظلوم به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه ورزش وزنه‌برداری در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان احیا شد، افزود: برای تشویق اعضای هیئت‌مدیره بازیکنانی نظیر بهداد سلیمی و جابر بهروزی را به کار گرفتیم و در کنار آن اعضای تیم ملی وزنه‌برداری را مورد استفاده قرار دادیم و با توجه به درخواست مسئولان برای ادای دین به این ورزش، وارد وزنه‌برداری شدم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان تصریح کرد: تلاش می‌کنم که موفقیت‌های سیف‌زاده در این ورزش را ادامه بدهم و با توجه به عملکرد رئیس قبلی، کار بسیار دشواری در این زمینه دارم و به دنبال آن هستم که اولویت‌های مد نظر سیف‌زاده را دنبال کنم.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی در هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان نیز وجود دارد، بیان داشت: ما باید کاری کنیم که کار بازاریابی ورزشی فعال شوند زیرا کمک‌های اختصاص داده شده به هیئت‌های ورزشی چندان کافی نیست و پاسخگوی نیازها و برنامه‌های ما نیست بنابراین باید به دنبال جذب اسپانسر باشیم.

آذری افزود: تلاش ما بر این است که بودجه‌های هیئت را افزایش دهیم و در کنار آن به مسئله سخت‌افزاری و زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای داریم و باید ادامه کار مسئولان قبلی هیئت را دنبال کنیم زیرا وزنه‌برداری استان اصفهان دارای نیروهای جوان و تحصیل‌کرده‌ای بوده که باید مورد استفاده قرار گیرند.

وی اضافه کرد: توجه به ورزش پایه نیز از دیگر اولویت‌های ما در این هیئت بوده و تلاش می‌کنیم که در پرورش وزنه‌برداران جوان، اقدامات جدی صورت دهیم.