کودکان و نوجوانان اصفهانی در پیشواز از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان به ساخت و تولید فیلم کوتاه می پردازند و طی برگزاری جشنواره در «جشن بادبادک ها» شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کودکان اصفهانی همزمان با حشنواره فیلم کودک و نوجوان در جشن «پرواز بادبادک ها» شرکت خواهند کرد. مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: کودکان اصفهانی 4 مهرماه امسال با حضور در جشن «پرواز بادبادک ها» به پیشواز جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌روند. در این برنامه، کودکان و نوجوانان به همراه خانواده خود و در محیطی شاد و مهیج به ساخت بادبادک می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه جشن «پرواز بادبادک ها» در پل خواجوی اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: نوبت صبح به ساخت و نوبت عصر به پرواز بادبادک‌ها اختصاص دارد. جشن بزرگ «پرواز بادبادک ها» همراه با برگزاری جنگ شادی، نمایش ویژه کودکان و اجرای مسابقات مختلف است و در این برنامه اقلام فرهنگی به همراه جدول پخش فیلم های جشنواره میان شرکت کنندگان توزیع می‌شود.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۱تا ۱۴ مهرماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می شود.

کودکان و نوجوانان اصفهانی فیلم کوتاه تولید می‌کنند

مدیرکمیته «جوانه های امید» درباره فیلمسازی کودکان گفت: «ایستگاه فیلم سازی» عنوان یکی از ویژه برنامه های پیشواز از جشنواره فیلم کودک و نوجوان است. هادی نباتی با بیان این که برنامه های پیشواز از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از دوم مهر امسال آغاز می شود، عنوان کرد: در این برنامه، گروه‌هایی از کودکان و نوجوانان با استفاده از ابزارهای ساده ای از جمله تلفن همراه به تصویربرداری و تولید فیلم های کوتاه با موضوعات متنوع اقدام می کنند.

وی یادآور شد: برای این امر مکان‌هایی در سطح شهر اصفهان در نظر گرفته شده و در پایان از فیلم‌های برتر تقدیر می‌شود. در حین برگزاری جشنواره نیز «ایستگاه فیلم سازی ثابت» ویژه هنرمندان و میهمانان بزرگسال برگزار خواهد شد.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۱تا ۱۴ مهرماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار میشود.