کوهدشت - خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور رئیس کل بانک مرکزی کشور گازرسانی به شهر گراب و کوهنانی شهرستان کوهدشت از توابع استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی کشور و هوشنگ بازوند استاندار لرستان طرح گازرسانی به شهرهای گراب و کوهنانی شهرستان کوهدشت از توابع استان لرستان افتتاح شد.

استاندار لرستان در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: در کل دولتهای گذشته و تا شهریورماه سال 92 به 341 روستای استان لرستان گازرسانی شده است.

هوشنگ بازوند افزود: این در حالیست که از شهریورماه سال گذشته تا شهریورماه سالجاری گازرسانی به 133 روستای استان به پایان رسیده است.

وی با اشاره به تصویب آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 150 روستای لرستان در جریان سفر هیئت دولت به لرستان عنوان کرد: دراین راستا مطابق دستور رئیس جمهوری گازرسانی به این تعداد روستا شروع شده است.

استاندار لرستان افزود: از این تعداد روستا 24 روستا مربوط به شهرستان کوهدشت بوده که تاکنون طرح گازرسانی به 9 روستا به پایان رسیده و مابقی در حال انجام است.

بازوند با بیان اینکه لرستان جزء معدود استانهایی بوده که برخی شهرهای آن از نعمت گاز بهره مند نبوده اند یادآور شد: در این راستا شهرستان کوهدشت سه شهر محروم از نعمت گاز داشت که با پیگیری های صورت گرفته کار گازرسانی به دو شهر انجام شد.

وی با اشاره به افتتاح رسمی طرح گازرسانی به گراب و کوهنانی عنوان کرد: گازرسانی به شهر درب گنبد نیز در دستور کار است که امیدواریم در روند کار تسریع شود.