افسانه پاکرو بازیگر سینما و تلویزیون فیلمی را به عنوان «فروشی» برای حضور در هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی ساخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، افسانه پاکرو بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی فیلمی را برای این جشنواره ساخته است، گفت: من سال ها است که پیگیر جشنواره فیلم پروین اعتصامی هستم و همیشه به عنوان یک بازیگر علاقه‌مند به فیلم و این جشنواره در فضایش حضور پیدا کرده ام تا با مردم به تماشای فیلم بنشینم، اما امسال با فیلم «فروشی» که به تازگی آن را ساخته ام، در این دوره از جشنواره شرکت می‌کنم.

وی با بیان این که فیلم «فروشی» در قالب مستند داستانی است افزود: در این فیلم به مسائل روزمره و مشکلات یک دختر در طول یک روز پرداختم. فیلم درباره اتفاقات معمولی و جزیی است که کمتر به آن توجه می‌کنیم و این که در واقع دروغ نگفتن و صداقت چه تاثیراتی ممکن است در زندگی روزمره یک انسان داشته باشد.

پاکرو گرایش خود را بیشتر به حوزه زنان و کودکان دانست و اظهار داشت: من تا به حال بیشتر فیلمنامه‌ها و سوژه هایم در مورد زنان و کودکان بوده است، چون من یک زن هستم و بیشتر با مشکلات و مسائل زنان و دختران آشنا هستم و آن ها را درک می‌کنم.  جامعه ما هم مثل جوامع دیگر مشکلاتی دارد و زن ها نیز در این جوامع دچار مشکلاتی هستند.

افسانه پاکرو در پیامی به جشنواره پروین اعتصامی گفت: من بسیار خوشحالم که این جشنواره فضایی را ایجاد کرده که می‌توان به طور اختصاصی به زنان و مسایل پیرامون آنها پرداخت.

هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی به دبیری مازیار رضاخانی از 28 مهر تا 2 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.