سمنان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: خالی شدن استان سمنان از جمعیت به دلیل کمبود آب می تواند تهدید امنیتی به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خسروی پیش از ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند در حسینیه فرماندهی انتظامی سمنان، با اشاره به وضعیت آب در استان گفت: بحران آب برای مردم منطقه آزار دهنده است.

وی به ضرورت انتقال آب دریای خزر به مرکز کشور، تاکید کردوگفت: برخی مسایل کارشناسی اجرای پروژه انتقال آب دریای خزر به استانهای مرکزی کشور انجام شده و مسایلی در مورد مسایل محیط زیستی وجود دارد که امیدواریم به تکمیل مباحث کارشناسی این پروژه برسد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خالی شدن استان سمنان از جمعیت به دلیل کمبود آب می تواند تهدید امنیتی به دنبال داشته باشد ادامه داد: سمنان استانی است که با هشت استان کشور همجوار است و به نوعی مرکز کشور به حساب می آید.

خسروی در خاتمه با اشاره به اینکه برخی ها در گوشه و کنار مجلس شورای اسلامی می گویند فتنه تمام شده و کدورتی بوده که برطرف شده است، تاکید کرد: تحلیل تندتری نیز می شود مبنی بر اینکه برخی دارند با فتنه کاسبی می کنند.