مسئولان بسیج دانشجویی در سراسر کشور برای برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در مراکز استان ها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش سالانه سازمان بسیج دانشجویی با حضور مسئولان این سازمان در سراسر کشور در حالی برگزار شد که هیاتی از امور استان‌های جشنواره فیلم مقاومت به این همایش دعوت و مهمان آن شده بودند.

در این همایش مسئولان سازمان‌های بسیج دانشجویی برای هرچه با شکوه‌ برگزار شدن این جشنواره به عنوان یک جشنواره فرهنگیِ مهم و استراتژیک اعلام آمادگی کرد و هیات نمایندگان امور استان‌های جشنواره به سرپرستی علیرضا عاقل‌زاده به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دادند.

در پایان این مراسم، مسئولان استانی سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری جشنواره فیلم مقاومت استقبال کرده و آمادگی خود را برای برگزاری آن در بخش مربوط به خودشان اعلام کردند.

بر اساس اعلام امور استان‌های جشنواره فیلم مقاومت، تا اوایل هفته گذشته 292 مرکز آموزش عالي برای میزبانی جشنواره اعلام آمادگی کرده بودند که با برگزاری این همایش، قطعا این تعداد افزایش خواهد داشت.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.