دامغان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه این شهرستان برای میزبانی از شش خادم بارگاه ملکوتی حرم علی بن موسی الرضا (ع) آماده است، گفت: برنامه های متنوعی در دهه کرامت به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقبال از خدام حرم رضوی در شهرستان دامغان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: دومین سال است که میزبان خدام حرم رضوی خواهیم بود و این حرکت از نظر ابعاد فرهنگی و مذهبی بسیار ارزنده است و ما باید به خوبی از این عزیزان استقبال و پذیرایی کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده آئین استقبال از خدام حرم رضوی ساعت 7:30 روز پنجشنبه 13 شهریور همراه با اجرای برنامه های متنوع  شامل حضور در گلزار شهدا، غبار روبی از آستان امامزادگان جعفر و محمد(ع)، حضور در مرکز نگهداری از سالمندان قمر بنی هاشم (ع) و عیادت از بیماران بیمارستان ولایت دامغان انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور در مراسم روحانی و معنوی در حسینیه محله امام(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و برافراشته شدن پرچم متبرک بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر برنامه های سفر یک روزه خدام بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)به شهرستان دامغان خواهد بود.

عطر و بوی حرم رضوی استان سمنان را فرا می گیرد

نماینده آستان قدس رضوی در استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی افتخار میزبانی از خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را در دهه کرامت داریم و  عطر بوی حرم رضوی استان را فرا می گیرد.

حجت الاسلام حسنعلی عربی تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید که شامل شش نفر از خدام بارگاه رضوی است از 12 تا 16 شهریور امسال به شهرستان های مختلف استان سفر می کنند.

وی گفت: امیدواریم با هماهنگی های انجام شده مردم استان سمنان از معنویات و برکات حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور خدام بارگاه ملکوتیش و اجرای برنامه های متنوع در سطح استان بهره مند شوند.

در این جلسه هر یک از اعضا دیدگاه ها و نظرات خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این آئین روحانی  در شهرستان دامغان بیان کردند.